• Αναζήτηση
  • Ηellenic Seaways: Η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες ήταν οικονομικά ασύμφορη

    «Το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατεγράφη με θετικό πρόσημο για ακόμη μια χρονιά,

    ΤοΒΗΜΑ Team

    «Το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατεγράφη με θετικό πρόσημο για ακόμη μια χρονιά, καθιστώντας ασύμφορη οικονομικά την συνέχιση του εγχειρήματος» σημειώνει σε ανακοίνωση της η Hellenic Seaways αναφερόμενη στην απόφαση της μην συνεχίσει τα δρομολόγια του «Flying Cat 4» στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες το καλοκαίρι του 2018.

    Το θέμα είχαν ζητήσει πρόσφατα σε συνάντηση τους ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη. Κατά τη συνάντηση ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζήτησε  από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, να ενισχύσει τις προσπάθειες των τριών δημάρχων και των φορέων των νησιών για το ζήτημα ενώ από την πλευρά του, ο κ.Κουρουμπλής, δήλωσε ότι το υπουργείο θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να βρεθεί εταιρία που θα αναλάβει την εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση τους θερινούς μήνες.
    Ειδικότερα στην ανακοίνωση που εκδόθηκε την Δευτέρα η ακτοπλοϊκή εταιρεία σημειώνει ότι «η HELLENIC SEAWAYS ως η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που την τελευταία δεκαπενταετία και συγκεκριμένα τα έτη 2004, 2005, 2006 και 2009 επιχείρησε με ταχύπλοο πλοίο την δρομολογιακή σύνδεση της συμπρωτεύουσας με το σύμπλεγμα των νησιών των Β.Σποράδων, κατέβαλλε για ακόμη μια φορά την προσπάθεια, δρομολογώντας το πλοίο της Flying Cat 4 την θερινή περίοδο του 2016. Παρόλο που τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, συνέχισε την προσπάθεια και το 2017 συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης. Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατεγράφη με θετικό πρόσημο για ακόμη μια χρονιά, καθιστώντας ασύμφορη οικονομικά την συνέχιση του εγχειρήματος.»
    Και προσθέτει: «Η HELLENIC SEAWAYS δεν εγκατέλειψε τη γραμμή, γιατί δεν ήταν μια γραμμή η οποία της ανήκε. Κατέβαλε επί δύο συναπτά έτη μεγάλη προσπάθεια για την σύνδεση αναλαμβάνοντας μόνο αυτή το οικονομικό ρίσκο. Με το τέλος της δεύτερης χρονιάς και δεδομένων των αποτελεσμάτων αποφάσισε πως δεν ήταν πλέον εφικτό να συνεχίσει τη δρομολόγηση και εγκαίρως, ως ο Νόμος 2932 ορίζει, ήταν γνωστό από το 2017 ότι το πλοίο της Flying Cat 4 είχε ήδη δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή.»
    Επισημαίνει ακόμη ότι «θεωρεί πως οι πρόσφατες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνονται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση και είναι σε εγρήγορση παρακολουθώντας τις εξελίξεις.»
    Κοινωνία