• Αναζήτηση
  • Toyota zero Emission Strategy: H αυτοκρατορία αντεπιτίθεται ηλεκτρικά

    O όμιλος Toyota έχει δημιουργήσει μια αδιαμφισβήτητη παράδοση στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες όντας μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες ασχολήθηκαν και υλοποίησαν μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα τα οποία επωφελούνταν από εναλλακτικά μηχανικά σύνολα.

    O όμιλος Toyota έχει δημιουργήσει μια αδιαμφισβήτητη παράδοση στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες όντας μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες ασχολήθηκαν και υλοποίησαν μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα τα οποία επωφελούνταν από εναλλακτικά μηχανικά σύνολα.
    Ενδεικτικό είναι ότι από την πρώτη γενιά του Prius έχουν περάσει 20 χρόνια ενώ έχει ήδη παρέλθει μια πενταετία από την plug-in «μεταμόρφωσή» του η οποία αποτέλεσε και την παγκόσμια πρώτη του plug-in υβριδικού είδους, το οποίο εσχάτως έχει αποδειχθεί ιδιαιτέρως δημοφιλές σε όλο το φάσμα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εξίσου τυπικό παράδειγμα της αφοσίωσης του ιαπωνικού ομίλου στα νέα είδη και τεχνολογίες είναι η κατασκευή και η διάθεση του πρώτου παγκοσμίως μαζικής παραγωγής αυτοκινήτου με τεχνολογία κυψελών καυσίμου.
    Ο λόγος φυσικά για το εξωτικό υδρογονοκίνητο Mirai, το οποίο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία εν έτει 2014 και έκτοτε πωλείται σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, δηλαδή για την ακρίβεια, σε όσες μπορούν να υποστηρίξουν τον ανεφοδιασμό υδρογονοκίνητων με την κατάλληλη υποδομή. Συνοψίζοντας τη – μακρόχρονη πια – πορεία των Ιαπώνων σε εναλλακτικά μηχανικά σύνολα θα άξιζε κανείς να αναφέρει τον αριθμό των μοντέλων τους με εναλλακτικές τεχνολογίες τα οποία ήδη κυκλοφορούν ή κυκλοφορούσαν κατά το πρόσφατο παρελθόν στους δρόμους και ο οποίος ανέρχεται σε 11 εκατομμύρια οχήματα. Και επειδή κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να έχει συναίσθηση των μέτρων της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα 11 εκατομμύρια υβριδικά, plug-in υβριδικά και υδρογονοκίνητα που έχει διαθέσει ο ιαπωνικός όμιλος αποτελούν ρεκόρ που δύσκολα θα καταρρίψει η οποιαδήποτε νεοφώτιστη περί τις εναλλακτικές τεχνολογίες αυτοκινητοβιομηχανία.
    Επίσης, πλέον είναι γεγονός ότι από το παζλ των εναλλακτικών τεχνολογιών της δεν θα λείπουν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα καθώς σύμφωνα με τη σχετική πρόσφατη ανακοίνωση της Toyota, τα πρώτα – 10 τον αριθμό – αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλα θα είναι διαθέσιμα λίγο προτού εκπνεύσει η δεκαετία. Σύμφωνα δε με τη νέα στρατηγική της, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα προστεθούν στις ήδη υφιστάμενες εναλλακτικής τεχνολογίας προτάσεις της οι οποίες θα αυξηθούν με σκοπό έως το 2025 κάθε μοντέλο Toyota και Lexus να περιλαμβάνει στην γκάμα του μια αμιγώς ηλεκτρική, plug-in υβριδική ή υδρογονοκίνητη έκδοση, στο πλαίσιο του στόχου διάθεσης 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία έως το 2030.
    Σύμφωνα δε με τις εκτιμήσεις, το ένα εκατομμύριο εξ αυτών θα είναι μηδενικών εκπομπών οχήματα, δηλαδή αποκλειστικά ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα. Για την υποστήριξη των νέων ηλεκτρικών του σχεδίων εξίσου προσφάτως ο όμιλος Toyota διεύρυνε τη συνεργασία του με την Panasonic, με σκοπό την εξέλιξη νέας γενιάς πρισματικών μπαταριών, ενώ έχει ήδη δημιουργήσει τεχνολογικό hub για την κατασκευή των νέων, στερεού τύπου μπαταριών οι οποίες θα εγγυώνται υψηλότερη απόδοση, ασφάλεια και μειωμένους χρόνους αυτονομίας.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub