• Αναζήτηση
  • Το Fiat Punto ουραγός στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP

    Απογοητευτικό τόσο για την Fiat όσο κυρίως για τους ιδιοκτήτες του Punto ήταν το αποτέλεσμα των νέων δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού Euroncap. Το ιταλικό μοντέλο κατέγραψε σε αυτές την χειρότερη επίδοση όλων των εποχών βαθμολογούμενο με μηδέν -στα πέντε- αστέρια στη νέα κλίμακα αξιολόγησης, προβληματίζοντας με την συμπεριφορά του στις επιμέρους δοκιμασίες.

    Κιούσης Βαγγέλης

    Απογοητευτικό τόσο για την Fiat όσο κυρίως για τους ιδιοκτήτες του Punto ήταν το αποτέλεσμα των νέων δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού Euroncap.

    Το ιταλικό μοντέλο κατέγραψε σε αυτές την χειρότερη επίδοση όλων των εποχών βαθμολογούμενο με μηδέν -στα πέντε- αστέρια στη νέα κλίμακα αξιολόγησης, προβληματίζοντας με την συμπεριφορά του στις επιμέρους δοκιμασίες.

    Το ιταλικό supermini το οποίο διατίθεται από το 2005 στην ευρωπαϊκή αγορά -στην Ελλάδα κοστίζει από 10.700 ευρώ – και είναι ακόμη εξαιρετικά δημοφιλές στην Ιταλία, αξιολογήθηκε στις τέσσερις βασικές κατηγορίες με τα αποτελέσματα να καταδεικνύουν την αδυναμία ουσιαστικής προφύλαξης επιβατών, παιδιών και πεζών.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κατηγορία προστασίας ενηλίκων το Punto βαθμολογήθηκε με 51% και σε εκείνη για την προστασία των παιδιών με 43% ενώ στην προστασία πεζών απέσπασε 52%. Η δε βαθμολογία του στα συστήματα ασφάλειας -0%- δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για την τεχνολογική ένδεια του αυτοκινήτου.

    Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η μη αξιολόγηση του Punto στη δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης σε στύλο, καθώς το ιταλικό μοντέλο δεν διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του αερόσακους κεφαλής.

    Σε ότι αφορά δε το υπόλοιπο τεχνολογικό του υπόβαθρο, αξίζει να γνωρίζετε ότι το Punto βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα / αρχιτεκτονική η οποία χρησιμοποιείται και για την κατασκευή της Alfa Romeo MiTo.

    Autohub