• Αναζήτηση
  • Οι φιναλίστ των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών

    Με την ανάδειξη των φιναλίστ ανά κατηγορία, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, που απονέμει φέτος για όγδοη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Οι φιναλίστ των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών | tovima.gr
    Με την ανάδειξη των φιναλίστ ανά κατηγορία, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, που απονέμει φέτος για όγδοη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
    Οι υποψήφιοι οργανισμοί διαγωνίζονται φέτος σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται από τριμελείς κριτικές επιτροπές, διαφορετικές ανά κατηγορία, οι οποίες απαρτίζονται από  εκπροσώπους του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου.
    Ήδη έχουν αναδειχθεί σε κάθε κατηγορία τρεις φιναλίστ, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη των τελικών νικητών. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος σε κάθε κατηγορία, ενώ στους φιναλίστ θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις.
    Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
    Ακολουθούν τα ονόματα των προσώπων ή ομάδων που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης κατά αλφαβητική σειρά:
    1.      Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
    ü      COSMOTE E-VALUE
    ü      COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
    ü      ΟΠΑΠ Α.Ε.
    2.      Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη
    ü      TheHappyArt
    ü      ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ
    ü      Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E.
    3.      Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών
    ü      DHL EXPRESS HELLAS S.A.
    ü      NESPRESSO Hellas
    ü      WIND Ελλάς
    4.      Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
    ü      CARGLASS
    ü      NESPRESSO Hellas
    ü      SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS S.A.
    ü      VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ
    5.      Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
    ü      Webhelp Hellas, Kingsley Onwuka
    ü      WIND Ελλάς, Μαργαρίτα Γεροντοπούλου
    ü      ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος
    6.      Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
    ü      ENARTIA
    ü      TELENAVIS A.E.
    ü      YUBOTO
    7.      Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
    ü      APIVITA ΑΕΒΕ
    ü      PRAKTIKER Hellas
    ü      ΟΠΑΠ Α.Ε.
    ü      ΟΤΕ A.E.
    8.      Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
    ü      BMW FINANCIAL SERVICES
    ü      NOVALIS TERRA MON IKE
    ü      YUBOTO


    9.      Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
    ü      NESPRESSO Hellas
    ü      Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
    ü      ΟΠΑΠ Α.Ε.
    10.      Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μικρός Οργανισμός)
    ü      DIPLOMAT TRAVEL Ltd
    ü      ENARTIA
    ü      NRG TRADING HOUSE S.A.
    11.      Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)
    ü      COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε
    ü      ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ü      ΟΠΑΠ Α.Ε.
    Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός  οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 115 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.
    Οικονομία