• Αναζήτηση
  • Επίδειξη ισχύος

    Επιλέγοντας την Πόλη των Αγγέλων για την πρεμιέρα της ανοιχτής έκδοσης του plug-in υβριδικού coupe i8, η βαυαρική φίρμα διευρύνει την ηλεκτροκίνητη γκάμα της και προσδίδει στο κορυφαίο μοντέλο της νέα χαρακτηριστικά απόδοσης και αυτονομίας. Παράλληλα, η συγκεκριμένη αναβάθμιση συνδυάζεται με την οπτική ανανέωση της κλειστής έκδοσης, αποσκοπώντας στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος του κοινού για αυτήν. «Με το ανοιχτό διθέσιο i8 περνάμε πια στην πρώτη θέση της κατηγορίας των σπορ υβριδικών cabrio μοντέλων» υπογράμμισε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στο Λος Αντζελες ο Κλάους Φρόελιχ, επικεφαλής εξέλιξης της BMW.

    Κιούσης Βαγγέλης
    Επιλέγοντας την Πόλη των Αγγέλων για την πρεμιέρα της ανοιχτής έκδοσης του plug-in υβριδικού coupe i8, η βαυαρική φίρμα διευρύνει την ηλεκτροκίνητη γκάμα της και προσδίδει στο κορυφαίο μοντέλο της νέα χαρακτηριστικά απόδοσης και αυτονομίας. Παράλληλα, η συγκεκριμένη αναβάθμιση συνδυάζεται με την οπτική ανανέωση της κλειστής έκδοσης, αποσκοπώντας στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος του κοινού για αυτήν. «Με το ανοιχτό διθέσιο i8 περνάμε πια στην πρώτη θέση της κατηγορίας των σπορ υβριδικών cabrio μοντέλων» υπογράμμισε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στο Λος Αντζελες ο Κλάους Φρόελιχ, επικεφαλής εξέλιξης της BMW.
     
    Η χωρητικότητα των μπαταριών έχει αυξηθεί στα 34Ah από τα 20Ah της υφιστάμενης σειράς, αλλαγή που παρέχει τη δυνατότητα στο i8 roadster να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 53 χλμ. – η αντίστοιχη απόσταση για το i8 coupe αυξάνεται στα 55 χλμ.
     
    Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί στους 143 ίππους (12 περισσότεροι σε σχέση με το παρελθόν), ενώ η απόδοση του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης παρέμεινε αμετάβλητη στους 231 ίππους.
     
    Με βάρος 1.595 κιλά, το νέο i8 roadster είναι μόλις 60 κιλά βαρύτερο από τo i8 coupe, αριθμός εξαιρετικά χαμηλός σύμφωνα με τους μηχανικούς της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίοι υπενθυμίζουν ότι οι ενισχύσεις για τη διατήρηση της στρεπτικής ακαμψίας και της δομικής αντοχής του πλαισίου είναι απαραίτητες για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής ασφάλειας σε πλευρικές συγκρούσεις.
     
    Για την κατασκευή των θυρών που ανοίγουν προς τα επάνω η BMW κατέφυγε στην προσφιλή τακτική της συνδυάζοντας αλουμίνιο και CFRP – πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα – ενώ το πλαίσιο του παρμπρίζ είναι κατασκευασμένο από το εξαιρετικά ανθεκτικό και ταυτόχρονα πολύ ελαφρύ υλικό το οποίο εξασφαλίζει την ακεραιότητα οδηγού και συνοδηγού ακόμη και σε περίπτωση ανατροπής.
     
    Η επιλογή μαλακής αναδιπλούμενης οροφής η οποία αποθηκεύεται σε σχεδόν κατακόρυφη θέση απελευθερώνει 100 λίτρα πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα δύο καθίσματα, ενώ η διαδικασία αναδίπλωσης ή ανάπτυξής της διαρκεί 15 δευτερόλεπτα και μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες κίνησης έως 50 χλμ./ώρα.
     
    Η διάθεση των i8 coupe και i8 cabrio θα ξεκινήσει ταυτόχρονα στην ευρωπαϊκή και στην αμερικανική αγορά την άνοιξη του 2018.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub