• Αναζήτηση
  • Χωρίς τις περσινές ουρές ξεκίνησε η Black Friday

    Χωρίς να παρατηρείται – τουλάχιστον μέχρι στιγμής – η περσινή φρενίτιδα των καταναλωτών οι οποίοι είχαν σχηματίσει ουρές από τις 6 ώρα το πρωί σε κεντρικά καταστήματα της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της Black Friday.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Χωρίς να παρατηρείται – τουλάχιστον μέχρι στιγμής – η περσινή φρενίτιδα
    των καταναλωτών οι οποίοι είχαν σχηματίσει ουρές από τις 6 ώρα το πρωί
    σε κεντρικά καταστήματα της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ξεκίνησε η ελληνική
    εκδοχή της Black Friday.

    Οι εκπτώσεις στα περισσότερα προϊόντα αγγίζουν το 20 με 30% και σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν το 80% στην αντίστοιχη ημέρα της Αμερικής. Έστω και έτσι όμως, οι καταναλωτές ψάχνουν να βρουν τις χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν ενώ για κάποια από αυτά, τα καταστήματα διαφημίζουν εκπτώσεις μπορεί να φτάνουν το 50-70%. Πρόκειται συνήθως για προϊόντα που τους έχουν … ξεμείνει και τα οποία δεν φεύγουν με τίποτα από τα ράφια.

    Στο κέντρο της Αθήνας, παρατηρήθηκαν το πρωί ουρές λίγων ατόμων σε ελάχιστα καταστήματα που διαφήμιζαν μεγάλες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα.

    Αυξημένο το ποσοστό των καταστημάτων που θα συμμετάσχουν στην Black Friday

    Το ποσοστό των καταστημάτων τα οποία θα συμμετάσχουν στη φετινή Black Friday παρουσιάζεται αυξημένο, σε σχέση με το 2016.

    Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) στους εμπορικούς συλλόγους μέλη της, με στόχο να διερευνήσει τη πρόθεση των εμπορικών επιχειρήσεων στο «θεσμό» της «Black Friday» την 24η Νοεμβρίου, ενώ ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός ότι μετά μόλις ένα χρόνο από την εισαγωγή της Black Friday στην Ελλάδα η διάρκειά της από μία ημέρα επεκτάθηκε σε τρεις, ακόμα και σε εβδομάδα. «Από του χρόνου το πιο πιθανό είναι να την αποκαλούμε …Greek black week» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Όμως, η αυξητική μεταβολή του ποσοστού συμμετοχής των επιχειρήσεων που προτίθενται να μετέχουν (19% έναντι 15% το 2016), σε συνδυασμό με τη σημαντική μερίδα των αναποφάσιστων επιχειρηματιών (16%) σχετικά με την εν λόγω πρακτική, καταδεικνύει, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, μία τάση μεγαλύτερης αποδοχής του θεσμού.

    Τι ισχύει με τις σημερινές εκπτώσεις

    • Δεν αποτελούν τακτικές εκπτώσεις αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
    • Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική.

    • Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή.

    • Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.

    • Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.

    • Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα.

    Κοινωνία