• Αναζήτηση
  • 24ωρη απεργία στο Μετρό την Τρίτη 21 Νοεμβρίου – Κομφούζιο στους δρόμους της Αθήνας

    Σε 24ωρη απεργία την Τρίτη 21 Νοεμβρίου προχωρούν οι εργαζόμενοι στη λειτουργία του Μετρό.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Κυκλοφοριακό κομφούζιο στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας παρατηρείται από νωρίς το πρωί εξαιτίας της νέας 24ωρης απεργίας στο μετρό.

    Άλλη μία μέρα ταλαιπωρίας περιμένει και σήμερα τους κατοίκους της πρωτεύουσας καθώς χιλιάδες αναγκάστηκαν να μετακινηθούν με τα αυτοκίνητά τους στις δουλειές λόγω ακινητοποίησης των συρμών του μετρό.

    Ήδη από νωρίς το πρωί παρατηρείται αυξημένη κίνηση στην Αθηνών – Λαμίας (από Αττική Οδό έως Νέα Φιλαδέλφεια), στην άνοδο της Λεωφόρου Κηφισίας (από Χαλάνδρι έως δαχτυλίδι) καθώς και στα δύο ρεύματα της Αλεξάνδρας.

    Όσο περνάει η ώρα, δημιουργούνται σταδιακά κυκλοφοριακά προβλήματα και σε άλλους κεντρικούς δρόμους, όπως η Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Σταδίου κ.α.

    Η απεργία στο Μετρό

    Σε 24ωρη απεργία την Τρίτη 21 Νοεμβρίου προχώρησανοι εργαζόμενοι στη λειτουργία του Μετρό.
    Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών σε σχετική ανακοίνωση τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι προχωρά άμεσα και δυναμικά «για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης».
    Παράλληλα, ζητούν άμεση συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού των αστικών συγκοινωνιών.
    Ειδικότερα, το ΣΕΛΜΑ αναφέρεται σε δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία, όπως σημειώνει, «ο Ευκλείδης Τσακαλώτος  ζήτησε…. από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσει σε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητα και η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες. Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδους τους».
    Οι εργαζόμενοι στη λειτουργία του Μετρό υπογραμμίζουν ότι «με άλλα λόγια, το υπουργείο Οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχι πλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν, αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να «εξορθολογιστεί», να «αναδιαρθρωθεί» για να βγάζει περισσότερο κέρδος».
    Σημειώνουν ακόμη ότι «ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι «θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησης ολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ»».

    Εκλεισαν οι μπάρες σε τέσσερις σταθμούς του Μετρό

    Ξεκίνησε από την  Δευτέρα η εφαρμογή της λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε τέσσερις σταθμούς του μετρό από τους 40 στο σύνολο.

    Συγκεκριμένα, στους σταθμούς «Δουκίσσης Πλακεντίας», «Αεροδρόμιο», «Ελαιώνας» και «Άγιος Αντώνιος» θα κλείσουν οι μπάρες στις ειδικά διαμορφωμένες πύλες και θα πρέπει να «χτυπηθεί» το ηλεκτρονικό εισιτήριο για να ανοίξουν.

    Όπως φαίνεται τόσο η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, όσο και αυτή του ΟΑΣΑ επιθυμούν να τεστάρουν τις αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί σταδιακά και σε σταθμούς μέτριας ή χαμηλής κίνησης, προκειμένου να προλάβουν οποιαδήποτε προβλήματα θα μπορούσαν να δημιουργηθούν σε σταθμούς που χρησιμοποιούνται από εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες καθημερινά.

    Κοινωνία