• Αναζήτηση
  • Ψάχνουν ηλεκτρονική λύση για τις «ουρές» για τα εισιτήρια

    Τη δυνατότητα ταχυδρομικής αποστολής των προσωποποιημένων καρτών μετά από ηλεκτρονική αίτηση, θα εξετάσει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μετά από αίτημα του ΟΑΣΑ. Στόχος; Να αποσυμπιεστεί η κατάσταση στα εκδοτήρια του μετρό, όπου τις τελευταίες μέρες οι «ουρές» για την έκδοση των καρτών είναι άνευ προηγουμένου.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Τη δυνατότητα ταχυδρομικής αποστολής των προσωποποιημένων καρτών μετά από ηλεκτρονική αίτηση, θα εξετάσει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μετά από αίτημα του ΟΑΣΑ. Στόχος; Να αποσυμπιεστεί η κατάσταση στα εκδοτήρια του μετρό, όπου τις τελευταίες μέρες οι «ουρές» για την έκδοση των καρτών είναι άνευ προηγουμένου.

    Το θέμα τέθηκε στη σημερινή (Παρασκευή) συνάντηση εργασίας, για θέματα που αφορούν στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, η οποία πραγματοποιήθηκε στην έδρα της Αρχής και στην οποία συμμετείχαν o πρόεδρος της Αρχής, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της HST, καθώς και μέλη και ελεγκτές της Αρχής.

    Εκεί λοιπόν αποφασίστηκαν τα εξής:

    Ο ΟΑΣΑ θα ζητήσει από την Αρχή διευκρινίσεις επί των εξής σημείων των αρχικά υποβληθεισών γνωστοποιήσεων:

    α) δυνατότητα ταχυδρομικής αποστολής των προσωποποιημένων καρτών μετά από ηλεκτρονική αίτηση,

    β) δυνατότητα μαζικής έκδοσης προσωποποιημένων καρτών ειδικών κατηγοριών επιβατών,

    γ) τήρηση των στοιχείων με συγκατάθεση του χρήστη με στόχο την προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του.

    Τα παραπάνω σημεία θα εξεταστούν περαιτέρω από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

    Κοινωνία