• Αναζήτηση
  • Ιαπωνικός αιφνιδιασμός της Nissan στο Τόκιο

    Με καταιγιστικούς ρυθμούς υλοποιεί το πρόγραμμα ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η Nissan στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, καθώς σχεδόν έναν μήνα μετά την επίσημη παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Leaf - το οποίο βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως ανεξαρτήτως κατηγορίας, τιμής και κατασκευαστή - η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το αποτέλεσμα της εξέλιξής του σε μοντέλο επιδόσεων με την υπογραφή του (δικού της) οίκου Nismo.

    Κιούσης Βαγγέλης
    Με καταιγιστικούς ρυθμούς υλοποιεί το πρόγραμμα ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η Nissan στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, καθώς σχεδόν έναν μήνα μετά την επίσημη παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Leaf – το οποίο βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως ανεξαρτήτως κατηγορίας, τιμής και κατασκευαστή – η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το αποτέλεσμα της εξέλιξής του σε μοντέλο επιδόσεων με την υπογραφή του (δικού της) οίκου Nismo.
    Παρά τον χαρακτηρισμό της ως Concept, η ειδική αυτή έκδοση είναι ουσιαστικά έτοιμη για τη γραμμή παραγωγής προτάσσοντας δύο βασικά χαρακτηριστικά: τις σπορτίφ πινελιές εντός και εκτός και την αυξημένη απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ προς όφελος των επιδόσεων. Πέρα από τη βελτίωση κρίσιμων μεγεθών της βασικής έκδοσης του Leaf (χωρητικότητα μπαταρίας 40 kWh, ισχύς ηλεκτροκινητήρα 110 kW – 150 ίπποι), η έκδοση Nismo διαθέτει έναν ειδικά ρυθμισμένο επεξεργαστή που παρέχει άμεση επιτάχυνση σε όλο το εύρος των ταχυτήτων.
    Αν και οι Ιάπωνες παραπέμπουν στην επίσημη «πρώτη» του Leaf Nismo για περισσότερες λεπτομέρειες, οι πληροφορίες μιλούν για ένα «καυτό hatchback» με επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα, χρόνο παρόμοιο με εκείνον του Ford Focus RS.
    Αναβάθμιση παντού
    Πέρα από τις επιδόσεις υπάρχουν παρεμβάσεις τόσο στην αεροδυναμική του αμαξώματος όσο και στη μείωση της άντωσης του Leaf Nismo, ενώ η θεαματική βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς προκύπτει σύμφωνα με τον κατασκευαστή του από τη σπορ ανάρτηση και τα ειδικά ελαστικά. Οπτικά, η διαφοροποίηση είναι προφανής καθώς οι μεγαλύτεροι τροχοί, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και η racing διχρωμία λευκού/μαύρου με τις κόκκινες λεπτομέρειες (σήμα κατατεθέν της Nismo) δεν αφήνουν περιθώρια για παρανοήσεις.
    Αντίστοιχα ιδιαίτερες λεπτομέρειες υπάρχουν και στον θάλαμο επιβατών, για τον οποίο δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι φιλοξενεί με υποδειγματική άνεση τέσσερις επιβάτες που έχουν στη διάθεσή τους όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας της φιλοσοφίας Nissan Intelligent Mobility και ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα infotainment στον κόσμο. Οσο για τη θεωρητική αυτονομία κίνησης του ταχύτερου Leaf παραγωγής, θεωρήστε δεδομένο ότι θα ξεπερνά τα 378 χλμ. της βασικής έκδοσης μετά από μια πλήρη φόρτιση.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub