• Αναζήτηση
  • Ώρα αυτοκριτικής για τα ΜΜΕ

    Διαβάζοντας την έρευνα της Κάπα Research για το Βήμα μόνο θλίψη προκαλεί ο πίνακας με τον βαθμό εμπιστοσύνης

    Ραβανός Αρης
    Ώρα αυτοκριτικής για τα ΜΜΕ | tovima.gr

    Διαβάζοντας την έρευνα της Κάπα Research για το Βήμα μόνο θλίψη προκαλεί ο πίνακας με τον βαθμό εμπιστοσύνης των πολιτών σε συγκεκριμένους θεσμούς της Πολιτείας. Πέρα από το προφανές,ότι τα ΜΜΕ συγκεντρώνουν ένα ελάχιστο ποσοστό εμπιστοσύνης της κοινωνίας αυτό που προκαλεί τεράστια εντύπωση είναι ότι ενώ κόμματα, η Βουλή και η Κυβέρνηση καταγράφουν αξιοσημείωτη αύξηση τα ΜΜΕ παρά τα πενιχρά ποσοστά καταγράφουν εκ νέου πτώση.

    Δηλαδή ενώ οι -καλώς ή κακώς- «όμοροι» χώροι με παραδοσιακά αρνητικό πρόσημο έχουν αύξηση τα ΜΜΕ βρίσκονται στον πάτο. Κοινώς δεν ασχολείται κανένας μαζί τους ή είναι τόσο απαξιωμένα που δεν επηρεάζουν την κοινή γνώμη όπως παλαιότερα.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι φέτος σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2016 η εμπιστοσύνη των πολιτών υποχώρησε κατά μιάμιση μονάδα, από 6,5% στο 5%, ενώ στην τελευταία θέση είναι οι συνδικαλιστικές οργανώσεις.

    Με αυτά τα δεδομένα και εάν τα ΜΜΕ συνεχίσουν την ίδια πορεία, δεν πιάσουν ξανά το νήμα με την κοινωνία και δεν βρεθούν δίπλα της και στα καθημερινά προβλήματά της, δεν υπάρχει καμία προοπτική. Τα τελευταία χρόνια, ειδικά της μνημονιακής περιόδου έγιναν τραγικά λάθη και τα ΜΜΕ απαξιώθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό.

    Οι πολίτες αναζητούν αλήθεια και ενημέρωση που στηρίζεται σε ντοκουμέντα και στοιχεία που προσκομίζουν οι δημοσιογράφοι και όχι τα non paper και τις χωρίς επεξεργασία και φιλτράρισμα διαρροές των πολιτικών γραφείων.

    Ήρθε , αν και έχει αργήσει, η ώρα της αυτοκριτικής και της σοβαρότητας.

    Γνώμες