• Αναζήτηση
  • Το rebranding του Αλέξη Τσίπρα

    «Η "πολιτική εικόνα" διαμορφώνεται με τον ίδιο επιτηδευμένο τρόπο όπως τα πιο επιτυχημένα προϊόντα.

    Το rebranding του Αλέξη Τσίπρα | tovima.gr
    «Η «πολιτική εικόνα» διαμορφώνεται με τον ίδιο επιτηδευμένο τρόπο όπως τα πιο επιτυχημένα προϊόντα. Η συσκευασία, η ετικέτα, το χτίσιμό της, η διαφημιστική δύναμη είναι τόσο μεγάλα σήμερα που σχεδόν ο καθένας μπορεί να γίνει, να φαίνεται και να ακούγεται πολιτικά ελκυστικός ακόμα και στον πιο απαιτητικό και δύσκολο πολίτη».
    Σε αυτές τις αρχές του πολιτικού μάρκετινγκ μπορεί να διακρίνει κανείς ευκρινώς την – κατά τα άλλα – πολιτική πλατφόρμα στην οποία κινείται ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας απλώς για να ξαναφτιάξει την εικόνα του αλλά και να δημιουργήσει ένα νέο προφίλ της  κυβέρνησής του, δεδομένου μάλιστα ότι ποτέ δεν φεύγουν από τη σκέψη του οι κάλπες.
    Γι’ αυτό επέλεξε να κινηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο στα μονοπάτια της επιχειρηματικότητας, των μεγάλων έργων και των επενδύσεων, δηλαδή τα πεδία εκείνα στα οποία όχι μόνο δεν είχε κανένα πλεονέκτημα έναντι των πολιτικών του αντιπάλων, της Νέας Δημοκρατίας και της Κεντροαριστεράς, αλλά για το κόμμα του αποτελούσαν «ταμπού», αφού παντού διέκριναν τη διαπλοκή, το κεφάλαιο και εχθρούς των εργαζομένων.
    Θα μπορούσε να πει κανείς, απλά, «βρε, πώς αλλάζουν οι καιροί…», αλλά τα πράγματα είναι πιο σύνθετα.
    Ωστόσο, όπως έχει αποδειχθεί από τη ζωή, η εφαρμογή τεχνικών μάρκετινγκ και στρατηγικών στο πολιτικό φάσμα άλλαξε το πολιτικό τοπίο και την πολιτική όπως την ξέραμε την εποχή των μεγάλων συγκεντρώσεων, του πολέμου της αφίσας και της κονκάρδας.
    Και αυτό το έχει απορροφήσει πολύ καλά ο Αλέξης που χρησιμοποιεί όλα τα Μέσα, από την ΤV, τις εφημερίδες, τον επαρχιακό Τύπο και κυρίως τα κοινωνικά δίκτυα που αποτελούν τον πιο φθηνό και εύκολο τρόπο προσέγγισης μεγάλου πλήθους κοινού, για να ξαναφτιάξει την εικόνα του.
    Κανένας Ανδρέας ή Καραμανλής δεν βγαίνει, ούτε πρόκειται να βγει, στα μπαλκόνια.
    Ωστόσο η αντιπολίτευση, αν θέλει να κερδίσει τον χώρο που άφησε, τον χώρο που έχασε, δεν μπορεί να ξυπνά και να κοιμάται προσπαθώντας να γκρεμίσει την εικόνα του Αλέξη Τσίπρα για να τον κατεβάσει από τα «ράφια».
    Το δύσκολο μέρος είναι να αναδείξουν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο «ερχόμενος» νέος ηγέτης της  Κεντροαριστεράς τη δική τους εικόνα, το προφίλ των κομμάτων τους και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα κάνουν τον πολίτη να τους προσεγγίσει ή αλλιώς τον καταναλωτή να τους προτιμήσει…

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Γνώμες