• Αναζήτηση
  • Επικοινωνιακά «ρέστα» και μπλόφες Τσίπρα εν όψει ΔΕΘ

    Όλα τα επικοινωνιακά της χαρτιά ρίχνει με σπασμωδικό τρόπο στο τραπέζι η κυβέρνηση εν όψει της ΔΕΘ και της πολιτικής περιόδου που θα ακολουθήσει, η οποία και οδηγεί νομοτελειακά στην τελική ευθεία προς τις εκλογές.

    Κωβαίος Αγγελος

    Όλα τα επικοινωνιακά της χαρτιά ρίχνει με σπασμωδικό τρόπο στο τραπέζι η κυβέρνηση εν όψει της ΔΕΘ και της πολιτικής περιόδου που θα ακολουθήσει, η οποία και οδηγεί νομοτελειακά στην τελική ευθεία προς τις εκλογές.

    Είτε πρόκειται για το όψιμο ενδιαφέρον του Αλέξη Τσίπρα για την ιδιωτική επιχειρηματικότητα (με τις επισκέψεις σε βιομηχανικές μονάδες), είτε για την προσπάθεια παρέμβασής του στις εξελίξεις στον μεσαίο χώρο (με άρθρα και διαρροές), είτε για τα νέα επεισόδια της σκανδαλολογίας, το επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου παίζει «ρέστα» σε ένα πολιτικό παίγνιο στο οποίο η κυβέρνηση μπαίνει με περιορισμένη «κάβα» ελιγμών και πρωτοβουλιών.
    Είναι χαρακτηριστικό των σπασμωδικών ενεργειών και κινήσεων ότι μόλις λίγες ημέρες πριν από την παρουσία του κ. Τσίπρα στην ΔΕΘ η κυβέρνηση ανακινεί την υπόθεση του ΟΑΣΘ. Και προσπαθεί να αντιπαρέλθει την κριτική για τον διορισμό του πατέρα του Ν. Παππά, Στέλιου στην θέση του προσωρινού επικεφαλής του ΔΣ, με μία δημόσια εμφάνιση του ιδίου, στην οποία χαρακτήρισε «αστεία πράγματα» την κριτική περι οικογενειοκρατίας και ανέφερε ότι «εγώ δεν είμαι ο πατέρας του Νίκου, αλλά ο γιος του μπάρμπα-Νίκου»…
    Ως προς την συγκεκριμένη υπόθεση, οι πρόσφατες εξελίξεις καταδεικνύουν ότι η κυβέρνηση την αξιοποιεί για επικοινωνιακούς και μόνο λόγους, καθώς καλά πληροφορημένες πηγές γνώριζαν ότι τα περιστατικά περί τον Οργανισμό ήταν γνωστά στην ηγεσία του υπουργείου σχεδόν από την αρχή της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και ο σχετικός φάκελος κρατιόταν στα συρτάρια του Χρ. Σπίρτζη με στόχο την καλύτερη δυνατή επικοινωνιακή του αξιοποίηση.
    Εκτιμάται ότι με αυτά τα «εφόδια», μεταξύ και κάποιων άλλων, θα παρουσιαστεί ο κ. Τσίπρας στην ΔΕΘ, με την φιλοδοξία να υπερβεί κριτικές.
    Παρά ταύτα, το καθυστερημένο, εκ του ασφαλούς και ούτως ή άλλως άνευ περιεχομένου και ουσία ενδιαφέρον του για επιλεγμένες ιδιωτικές επιχειρήσεις, καταδεικνύει την αγωνία της ηγεσίας της κυβέρνησης για το κλίμα στην αγορά και τις επιπτώσεις του στο διάστημα που μεσολαβεί έως τις εκλογές.
    Τόσο η πρόσφατη επίσκεψη στην Παπαστράτος, όσο και η αντίστοιχη της Δευτέρας στις εγκαταστάσεις της Apivita, ερμηνεύονται ως άκαιρες προσπάθειες καλλιέργειας κλίματος, χωρίς όμως αντίκρισμα στις πολιτικές της κυβέρνησης, η οποία μόνον επιλεκτικά και σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις έχει διευθετήσει κάποιες πολύ συγκεκριμένες επενδυτικές εκκρεμότητες, ενώ στην πλειονότητά τους οι υπόλοιπες παραμένουν στον αέρα ή απειλούνται με ματαίωση. Αλλωστε, ο ίδιος ο αρμόδιος υπουργός Επικρατείας Αλ. Φλαμπουράρης μόλις την Κυριακή παραδέχθηκε ότι το επενδυτικό πακέτο Γιούνκερ δεν απορροφήθηκε, επειδή απαιτούσε και προϋπέθετε την εκπόνηση business plan – το οποίο απουσίαζε και εξακολουθεί να απουσιάζει. Σε σχετική της δήλωση η τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη σημείωσε μεταξύ άλλων: «Στον τίτλο «Επενδυτικό σχέδιο Γιούνκερ» ο κ. Φλαμπουράρης, ενδεχομένως και πολλά μέλη της παρούσας κυβέρνησης εντοπίζουν δύο τουλάχιστον άγνωστες σε αυτούς λέξεις: τις λέξεις «επενδυτικό» και «σχέδιο»».
    Υπό το πρίσμα αυτό, ο κ. Τσίπρας καταβάλλει μία ύστατη προσπάθεια να στραφεί και σε άλλα ακροατήρια, τα οποία όμως είναι αμφίβολο αν είναι διατεθειμένα να τον ακούσουν.
    Πολιτική