• Αναζήτηση
  • Φανταστικά ταξίδια μέσα από ένα παζλ

    Ηκαινοτόμα ιδέα, η ποιότητα του προϊόντος και η προσωπική προσπάθεια είναι τα μυστικά για την επιτυχία της ελληνικής εταιρείας κατασκευής παζλ, Puzzle Forever, η οποία έχει βρει απήχηση και στους Γάλλους.

    Τσακίρη Τόνια
    Ηκαινοτόμα ιδέα, η ποιότητα του προϊόντος και η προσωπική προσπάθεια είναι τα μυστικά για την επιτυχία της ελληνικής εταιρείας κατασκευής παζλ, Puzzle Forever, η οποία έχει βρει απήχηση και στους Γάλλους. Στο τιμόνι της εταιρείας βρίσκεται ο Χρίστος Κλιάφας ο οποίος πουλά ήδη τα ιδιαίτερα παζλ του σε μουσεία και καταστήματα στην Ελλάδα και στο Παρίσι, ενώ στοχεύει να επεκταθεί και στη Σκανδιναβία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
    Με σπουδές στο graphic design και εργασία στη Νέα Υόρκη και στο Παρίσι, η αισθητική του Χρίστου Κλιάφα σχηματοποιήθηκε μέσα από αυτές τις πόλεις και τις εταιρείες που έχει δουλέψει στον χώρο της διαφήμισης και του design. Η συναναστροφή και η συνεργασία με ανθρώπους απ’ όλους τους χώρους της καλλιτεχνικής έκφρασης τον βοήθησε να βρει τη δική του ταυτότητα και να βγάλει το προσωπικό του στυλ στη δουλειά του. Η εταιρεία Puzzle Forever ιδρύθηκε το 2014, όταν αποφάσισε πως ήθελε να ορίζει αυτός απόλυτα όλα τα στάδια του product design, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή του έως το marketing και την πώληση του προϊόντος.   
    Η ιδέα ήταν «ότι το puzzle είναι ένα παιχνίδι για όλους, μικρούς και μεγάλους. Ομως διαπίστωνα επί χρόνια ότι έλειπε από την αγορά ένα προϊόν τέτοιου είδους, με ιδιαίτερη αισθητική και ποιότητα. Αποφάσισα να δημιουργήσω την πρώτη θεματική ενότητα με έμπνευση από προσωπικές ιστορίες και να τις μεταφέρω σε εικονογραφήσεις. Ετσι γίνονταν πιο φιλικές στο κοινό, κυρίως στα παιδιά γιατί πάντα μια ιστορία τα γοητεύει και τους εξάπτει τη φαντασία να τη συνεχίσουν» ανέφερε ο κ. Χρίστος Κλιάφας. 
    Η ανάπτυξη της εταιρείας είναι ικανοποιητική. Οπως λέει ο ίδιος: «Ούτε κι εγώ το περίμενα. Τα Puzzle Forever πήγαν εξαιρετικά καλά από την αρχή. Η αποδοχή τους ήταν πολύ θετική, γρήγορα μπήκαν σε ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο καταστημάτων και σε πωλητήρια μουσείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Σήμερα μπορείτε να τα βρείτε σχεδόν σε όλα τα πωλητήρια μουσείων στην Αθήνα, όπως το Μπενάκη, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών αλλά και στο μουσείο Palais De Tokyo στο Παρίσι». Σήμερα τα σημεία πώλησης φθάνουν τα 37 αλλά αυξάνονται μετά τη συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση ελληνικών προϊόντων, Greek Brand New, όπου ήδη έδειξαν ενδιαφέρον πολλοί επιχειρηματίες από όλη την Ελλάδα. Μάλιστα μέσα από την έκθεση «μου ζητήθηκε custom σειρά με βάση γνωστούς ελληνικούς προορισμούς. Στο εξωτερικό θα τα βρείτε εκτός από το Palais de Tokyo σε ακόμη δύο design shops, στο Παρίσι» προσθέτει. 
    Οσον αφορά τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, «μία συμμετοχή τον επόμενο Ιανουάριο στο Maison & Objets στο Παρίσι. Η πόλη αυτή δεν σταματά να με τροφοδοτεί με ιδέες και εκεί πάντα όλοι ενδιαφέρονται για ποιοτικά και πρωτοπόρα προϊόντα. Πόσω μάλλον για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά και τους δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ακόμη το μυαλό και τα χέρια τους σε μια εποχή που οι οθόνες έχουν κατακλύσει τα πάντα. Επίσης, η περαιτέρω επέκταση στη Σκανδιναβία και γενικά στην Ευρώπη είναι στα σχέδια της εταιρείας».

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία