• Αναζήτηση
  • Τσάντες και αξεσουάρ με ελληνική υπογραφή

    Τα απροσδόκητα υλικά κάνουν τις τσάντες και αξεσουάρ Lommer, ελληνικής υπογραφής, να ξεχωρίζουν παγκοσμίως.

    Τσακίρη Τόνια
    Τα απροσδόκητα υλικά κάνουν τις τσάντες και αξεσουάρ Lommer, ελληνικής υπογραφής, να ξεχωρίζουν παγκοσμίως. Αν και μετρούν μόνο δύο χρόνια ζωής, κυκλοφορούν από την Αυστραλία ως τον Παναμά από δύο Ελληνίδες που σχεδιάζουν, παράγουν και εμπορεύονται μόνες τους τις τσάντες.
    Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2015 από τη Δανάη Γαβρίλη και την Αλκυόνη Ματσουρδέλη, οι οποίες συνεχίζουν να κατέχουν το σύνολο των μετοχών της.
    Η Lommer είναι μια μάρκα στον χώρο του προϊοντικού σχεδιασμού με βασικό αντικείμενο τις τσάντες και τα αξεσουάρ. «Το όνομά μας γεννήθηκε από τις φράσεις «Love Materials» και «Meet Requirements», οι οποίες αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία του σχεδιασμού μας. Πηγή έμπνευσής μας είναι τα αναπάντεχα υλικά που χρησιμοποιούμε και για αυτό επιδιώκουμε τη συνεχή έρευνα των υλικών και των δυνατοτήτων που μας δίνουν, ώστε να φτιάχνουμε αντικείμενα διαφορετικής λογικής από τα συνηθισμένα» ανέφερε η συνιδιοκτήτρια της Lommer, κυρία Αλκυόνη Ματσουρδέλη.

    Bιομηχανικό σχέδιο
    Και οι δύο μέτοχοι της startup έχουν σπουδάσει και ασχοληθεί με το βιομηχανικό σχέδιο. Γνωρίστηκαν και συνεργάστηκαν στο Μουσείο Ελληνικής Γαστρονομίας και μετά το τέλος της συνεργασίας αποφάσισαν να συνεχίσουν μια κοινή επαγγελματική πορεία.
    Πάντως, «η ιδέα χτίστηκε βήμα-βήμα. Θέλαμε να εκμεταλλευτούμε την πολύ καλή χημεία που είχαμε μεταξύ μας για να δημιουργήσουμε ένα σχεδιαστικό γραφείο. Στην πορεία, αφού είχαμε ξεκαθαρίσει ότι βασικός μας στόχος είναι η παραγωγή εξαγώγιμων προϊόντων, θεωρήσαμε πολύ ενδιαφέρον το να προσεγγίσουμε αντικείμενα που είναι απόλυτα συνυφασμένα με τη μόδα ως προϊόντα βιομηχανικού σχεδιασμού και για τον λόγο αυτόν επικεντρωθήκαμε στις τσάντες και στα αξεσουάρ. Στην πορεία προέκυψε η ανάγκη να αναλάβουμε οι ίδιες την παραγωγή των αντικειμένων που σχεδιάζουμε και αυτό μας οδήγησε στο να βρούμε εναλλακτικές μεθόδους παραγωγής και αντίστοιχα υλικά. Οπότε όλη η ιδέα γεννήθηκε, εν τέλει, από μια συνεχόμενη επανάληψη του «Πρόβλημα = Λύση»» προσθέτει η ίδια επιχειρηματίας.
    Από το «Ρομάντσο»… 
     
    Σημειώνεται ότι η Lommer αναπτύχθηκε μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας, αυτό του «Ρομάντσο» και της Vodafone CU. Τον Σεπτέμβριο του 2014 κέρδισε το πρώτο της γραφείο στο κτίριο του «Ρομάντσο» μέσω του διαγωνισμού CU RestartUp που δίνει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργούς να στεγάσουν τη δημιουργικότητά τους για οκτώ μήνες και να αναπτύξουν τις ιδέες τους. Επιπλέον, πριν από περίπου έναν χρόνο έλαβε μέρος στο πρόγραμμα Venture Garden που αποτελεί συνεργασία του ALBA και του Hellenic Initiative, το οποίο βοήθησε τις επιχειρηματίες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και τις γνώσεις τους στον επιχειρηματικό τομέα, ενώ παράλληλα έλαβαν και ως έπαθλο ένα χρηματικό ποσό το οποίο χρησιμοποίησαν για την προώθηση της δουλειάς τους στο εξωτερικό.
    Στην Ελλάδα η Lommer ξεκίνησε να προωθεί τα προϊόντα της στα πωλητήρια του Μουσείου Μπενάκη. Συνολικά έχει γύρω στα 20 συνεργαζόμενα καταστήματα ανά την Ελλάδα, τα οποία αυξάνονται το καλοκαίρι λόγω του τουρισμού στα νησιά. Στο εξωτερικό η εταιρεία έχει σημεία πώλησης στην Αυστραλία, στην Κίνα, στην Ισπανία, στην Ελβετία, στην Κύπρο και στον Παναμά. Σύμφωνα με την κυρία Αλκυόνη Ματσουρδέλη: «Ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα θα ανοίξουμε το δίκτυό μας και σε άλλες χώρες, με βασικό στόχο την Αμερική από την οποία έχουμε και την καλύτερη ανταπόκριση στη διαδικτυακή πώληση των προϊόντων μας. Στα άμεσα σχέδια είναι η συμμετοχή μας σε εκθέσεις του εξωτερικού, ώστε να αναπτύξουμε τα δίκτυα πώλησης των προϊόντων μας. Παράλληλα δουλεύουμε για την περαιτέρω ανάπτυξη του διαδικτυακού μας καταστήματος».  

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία