• Αναζήτηση
  • And the winner is…

    Η ταινία «Μόνος στο σπίτι». Στην πρώτη εκδοχή του έφτασε το 22,4% στο σύνολο και το 29% στο νεανικό κοινό

    ΓΡΑΜΜΕΛΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
    …Η ταινία «Μόνος στο σπίτι». Στην πρώτη εκδοχή του έφτασε το 22,4% στο σύνολο και το 29% στο νεανικό κοινό, ενώ το βράδυ της Δευτέρας το sequel έσπασε το κοντέρ καταγράφοντας 29,1% και 36,2% στο 15-44. Ευτυχώς. Γιατί με αυτή την ταινία στην κορυφή της τηλεθέασης την περίοδο των Χριστουγέννων επιβεβαιώθηκε πως ο κόσμος πλέον δεν θέλει άλλο τριτοκοσμικό, υποβαθμισμένο εορταστικό πρόγραμμα-κονσέρβα και γι’ αυτό επιλέγει να δει έστω και για πολλοστή φορά μία από τις απολαυστικότερες χριστουγεννιάτικες ταινίες.

    Συνολικά το τηλεβαρόμετρο από την παραμονή των Χριστουγέννων στο prime time είναι σαφές: οι τηλεθεατές ψήφισαν ελληνικές και ξένες ταινίες. Το μόνο πρόγραμμα που μπόρεσε να μπει «σφήνα» στην κορυφή, κάτι που κάνει σταθερά εδώ και χρόνια, ήταν το «Στην υγειά μας», με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ο οποίος το βράδυ του Σαββάτου έφτασε σε μέσο όρο το 21,2%.

    Χαρακτηριστικά τα παραδείγματα του «Ατσίδα», με τον Ντίνο Ηλιόπουλο να έχει μέσο όρο 24,5% το βράδυ της Κυριακής, της ταινίας «Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται» ανήμερα τα Χριστούγεννα με 20,1% αλλά και του «Ακάλυπτου» τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων να φτάνει το 17,4%. Ανάλογα ήταν τα ποσοστά τηλεθέασης και στο νεότερο κοινό και για τις δύο ταινίες. Πολύ καλή είναι η πορεία των παιδικών ταινιών που έχουν την τιμητική τους αυτή την περίοδο λόγω «κλειστών» σχολείων. «Garfield», «Σρεκ», «Happy feet» αλλά και τα «Χριστούγεννα με τον Ντένις» κατέκτησαν άνετα το παιδικό και φυσικά το νεανικό κοινό.

    Από τα αξιοσημείωτα της περιόδου η αποτυχία του προγράμματος «Χριστούγεννα μαζί», δηλαδή της βραδινής εκδοχής του πρωινού μαγκαζίνο του ΑΝΤ1, να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό. Στην εκπομπή-κονσέρβα από την οποία παρήλασε σύσσωμο όλο το δυναμικό του ΑΝΤ1, παρουσιαστές και παρουσιάστριες, πάνελ και συνεργάτες και με τη Δέσποινα Βανδή ντυμένη για τον «Χορό των Ρόδων» σε μπουζουκλερί εκδοχή το κοινό γύρισε την πλάτη. Μόλις 20,1% στο σύνολο και 15,7% στο 15-44 η τηλεθέασή του, γεγονός που φανερώνει την αδυναμία αυτού του είδους τηλεόρασης να αρέσει. Τα ίδια πρόσωπα, η ίδια παράταιρη χαρά, η ίδια υποβαθμισμένη αισθητική, ξανά και ξανά. Πόσο να αντέξει κάποιος την υποκουλτούρα χρονιάρες μέρες; Τη ζει που τη ζει στην καθημερινότητα, γιατί να τη βάλει και μέσα στο σπίτι του με το τηλεκοντρόλ του;

    HeliosPlus

    Media