Οπως είναι φυσικό και οι εργαζόμενοι στο Twitter χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο, όπως δείχνουν όμως οι έρευνες, αρκετά διαφορετικά από το μέσο χρήστη. Το Business Insider αλίευσε στοιχεία από την πλατφόρμα δημιουργίας apps που διαδρούν με το Twitter (Application Programming Interface) και ανέλυσε τη διαδικτυακή συμπεριφορά των εργαζομένων σε ένα από τα μεγαλύτερα social media.

Συγκεκριμένα αναλύθηκαν 2700 tweets τα οποία στάλθηκαν κατά την προηγούμενη εβδομάδα.

Οπως λοιπόν, προκύπτει από την ανάλυση, 54 διαφορετικούς τρόπους χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι στο Twitter προκειμένου να επικοινωνήσουν μέσω του Twitter τα σχέδιά τους, τις σκέψεις ή ακόμη και τις επαγγελματικές τους προθέσεις. Ανάμεσά σε αυτούς τους τρόπους περιλαμβάνονται οι «επίσημες» εφαρμογές του Twitter (για iPhone, Mac, iPad κ.α.) αλλά και οι «ανεπίσημες» όπως τα TweetDeck, Twitterfeed, Twidroyd, Echofon, Twipple, Snaptu, Ubersocialm Tumblr ή ακόμη και ιστότοποι όπως τα Yelp, Instapaper, Instagram, και Quora.

Σαφώς ο πιο δημοφιλής τρόπος ήταν μέσα από το επίσημο site www.twitter.com με 32% κάτι που κάνει και το ευρύ κοινό σε ανάλογο ποσοστό δηλαδή 35,4% (σύμφωνα με έρευνα του έγκυρου blog για τα social media Sysomos στην οποία ανέλυσε 25 εκ. tweets που στάλθηκαν στις 25 Μαρτίου 2011).

Και κάπου εδώ αρχίζουν οι διαφορές ανάμεσα στους εργαζόμενους στο Twitter και το ευρύ κοινό καθώς όπως φαίνεται οι πρώτοι επιλέγουν τις «επίσημες οδούς» ενώ οι χρήστες όχι.

Eνώ το 22% των εργαζομένων χρησιμοποιεί την εφαρμογή του Twitter για το iPhone, μόλις το 8,5% των υπολοίπων χρηστών το προτιμούν.

Αρκετά μεγάλο ποσοστό των απλών χρηστών προτιμά το Tweetdeck (5,5%) προκειμένου να «ανεβάζει» τα tweets του, σε σύγκριση με το 2% των εργαζομένων.

Καταλήγοντας, οι εργαζόμενοι στο Twitter στέλνουν τα tweets τους μέσα από επίσημα apps του κοινωνικού δικτύου σε ποσοστό 86% ενώ το ευρύ κοινό τα χρησιμοποιεί σε ποσοστό που φτάνει μόλις στο 58%.

Απλή ασυμφωνία στο τουιτάρισμα ή κάτι παραπάνω;