• Αναζήτηση
  • ΣΕΡ Η Μις Πλαστική κορίτσι του μπουρλέσκ

    Εκτός από τα δεκάδες επιτεύγματα που έχει καταφέρει η Σερ στη 45χρονη καριέρα της, αυτό που σίγουρα την κάνει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους στην κορυφή του σταρ σύστεμ είναι η ικανότητά της να ξαναγεννιέται από τις στάχτες της. Μεταξύ της κατά 11 χρόνια νεότερης «προστατευόμενης» του Σόνι Μπόνο και της κατόχου μιας περιουσίας που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 600 εκατ. δολάρια, μεσολάβησαν πολλά... Τραγουδίστρια, ηθοποιός, παρουσιάστρια, παραγωγός, κάτοχος Οσκαρ, Γκράμι, Χρυσής Σφαίρας και βραβείου ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών, η Σερ έχει γράψει ιστορία σε τόσα επίπεδα στον χώρο του θεάματος ώστε μόνο με την Μπάρμπρα Στράιζαντ μπορεί να συγκριθεί.

    του σακη δημητρακοπουλου

    Εκτός από τα δεκάδες επιτεύγματα που έχει καταφέρει η Σερ στη 45χρονη καριέρα της, αυτό που σίγουρα την κάνει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους στην κορυφή του σταρ σύστεμ είναι η ικανότητά της να ξαναγεννιέται από τις στάχτες της. Μεταξύ της κατά 11 χρόνια νεότερης «προστατευόμενης» του Σόνι Μπόνο και της κατόχου μιας περιουσίας που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 600 εκατ. δολάρια, μεσολάβησαν πολλά… Τραγουδίστρια, ηθοποιός, παρουσιάστρια, παραγωγός, κάτοχος Οσκαρ, Γκράμι, Χρυσής Σφαίρας και βραβείου ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών, η Σερ έχει γράψει ιστορία σε τόσα επίπεδα στον χώρο του θεάματος ώστε μόνο με την Μπάρμπρα Στράιζαντ μπορεί να συγκριθεί. Είναι η μόνη τραγουδίστρια που έχει καταφέρει να έχει επιτυχίες στο αμερικανικό τοπ τεν σε καθεμία από τις προηγούμενες δεκαετίες, ενώ κατέχει το ρεκόρ των περισσότερων ετών παρουσίας στην κορυφή, αφού το πρώτο Νο 1 τραγούδι της ήταν το 1965 («Ι Got Υou Βabe») και το τελευταίο το 1999- το περίφημο «Ι Βelieve», που πούλησε περί τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.

    Η Σερ όμως δεν είναι μόνο οι επιτυχίες στο τραγούδι και στον κινηματογράφο, αλλά και… η ίδια η εικόνα της. Ακραία, με κοστούμια που ξεπερνούν κάθε φαντασία, με δεκάδες πλαστικές, έτσι ώστε η πρώιμη Σερ ελάχιστα να θυμίζει την τωρινή, και με μια σεξουαλική ζωή-πρωτοσέλιδο – ο κ. Universal Ντέιβιντ Τζέφεν, ο Τομ Κρουζ, ο Βαλ Κίλμερ, ο Ρίτσι Σαμπόρα των Βon Jovi και ο Ερικ Κλάπτον ήταν μόνο μερικοί με τους οποίους είχε «ευχάριστα εξάμηνα», όπως συνηθίζει να λέει, ενώ είχε αρνηθεί προτάσεις από τον Ελβις Πρίσλεϊ και τον Μάρλον Μπράντο.

    Στα 64 της και έχοντας ολοκληρώσει μια τρίχρονη «αποχαιρετιστήρια» περιοδεία, επιστρέφει εφέτος δυναμικά με μια ταινία που ήδη έχει συζητηθεί και με ένα νέο άλμπουμ το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2011. Η ταινία είναι το «Βurlesque» σε σενάριο και σκηνοθεσία Στίβεν Αντιν, με συμπρωταγωνίστρια την Κριστίνα Αγκιλέρα . Η Σερ είναι ιδιοκτήτρια ενός νεο-μπουρλέσκ κλαμπ στο Λος Αντζελες, το οποίο όμως δεν πηγαίνει καλά οικονομικά. Εκεί προσλαμβάνεται ως σερβιτόρα η Κριστίνα Αγκιλέρα. Και η Σερ, ως μέντορας, την αξιοποιεί καταλλήλως μόλις ανακαλύπτει την εντυπωσιακή φωνή της. Ταινία με ρόλους-«γάντι» και για τις δύο, αλλά και με ένα σάουντρακ που αναμένεται να κάνει επίσης καλή πορεία στα τσαρτς.

    ΣΕΞ,«ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ» ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ

    Η Σερ σε τρεις φάσεις της 45χρονης καριέρας της. 1.Στην απονομή των αμερικανικών μουσικών βραβείων τον Ιανουάριο του 2002.2.Μαζί με τον Σόνι Μπόνο στο τέλος της δεκαετίας του »60. 3.Τον περασμένο Σεπτέμβριο στα βραβεία του ΜΤV

    Η Σέριλιν Σαρκασιάν Λα Πιερ μεγάλωσε στο Λος Αντζελες, εκεί όπου η μητέρα της, Τζόρτζια Χολτ, είχε περισσότερες πιθανότητες να βρει δουλειά σε ταινίες ή τηλεοπτικές παραγωγές που χρειάζονταν μικρούς γυναικείους ρόλους. Το ίνδαλμά της ήταν η Οντρεϊ Χέπμπορν για τον απλούστατο λόγο ότι…δεν ήταν ξανθιά. Αλλωστε λόγω του αρμένικου αίματος που κυλούσε στις φλέβες της και της εξωτικής εμφάνισής της πάντοτε ένιωθε «αουτσάιντερ».

    Ηταν δεκαέξι χρόνων όταν πρωτοσυνάντησε τον Σόνι Μπόνο σε ένα καφέ του Ηollywood Βoulevard. Η Σερ αναφέρει στην αυτοβιογραφία της «Τhe First Τime» (1998):«Σκέφτηκα “αυτός είναι ο πιο παράξενος άνδρας που έχω γνωρίσει”. Ταυτόχρονα σκέφτηκα ότι κάτι διαφορετικό συνέβαινε εκείνη τη στιγμή. Οτι τίποτε δεν θα ήταν το ίδιο ξανά». Δεν πέρασαν δύο εβδομάδες και αποφάσισε να μείνει στο σπίτι του.Ο Μπόνο τής έριξε την ιδέα να τραγουδήσει, όμως αυτή ήταν τόσο ντροπαλή που δεν τολμούσε να διανοηθεί ότι θα βρισκόταν μόνη της στη σκηνή.Σύμφωνα με τον Μπόνο,αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισε να τη συνοδεύει στα φωνητικά.

    Ο γάμος τους ανακοινώθηκε μόλις η Σερ έκλεισε τα δεκαοκτώ της και η πρώτη μεγάλη επιτυχία του ντουέτου Sonny and Cher ήρθε το 1965 με το «Ι Got You Βaby»,το οποίο πούλησε περισσότερα από 1 εκατομμύριο αντίτυπα.Την ίδια εποχή η Σερ γέννησε το πρώτο παιδί της,την Τσάστιτι (προσφάτως το όνομά της ήρθε στην επικαιρότητα λόγω της αλλαγής φύλλου που έκανε,και πλέον ονομάζεται Τζαζ Μπόνο).Στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 το ντουέτο ξεκινά μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές στην αμερικανική τηλεόραση,το «Τhe Sonny and Cher Comedy Ηour». Η λήξη της σχέσης των Σόνι και Σερ θα συνδυαστεί με τα πρώτα επιτυχημένα σόλο βήματα της Σερ: τα τραγούδια «Ηalf Βreed», «Gypsies, Tramps and Τhieves» και «Dark Lady» ανεβαίνουν στο Νο 1 των ΗΠΑ.Το 1975 ο σύντομος γάμος της με τονΓκρεγκ Αλμαντων Αllman Βrothers θα έχει ως καρπό τον γιο τηςΕλάιτζα. Η τριάδα των ροκ συζύγων θα συμπληρωθεί λίγο αργότερα, με τονΤζιν Σίμονςαπό το συγκρότημα Κiss.

    Από τα μέσα της δεκαετίας του 1970 ως το 1982 το όνομα της Σερ δεν θα ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ίδια βρίσκεται σε άθλια οικονομική κατάσταση.Τότε είναι που θα κάνει την πρώτη ουσιαστική κίνησή της στο σελιλόιντ: με την ταινία «Η εξαφάνιση της Κάρεν Σίλκγουντ» τουΜάικ Νίκολς.

    Υποδυόμενη την ομοφυλόφιλη συγκάτοικο τηςΜέριλ Στριπ, θέτει υποψηφιότητα για Οσκαρ β΄ γυναικείου ρόλου.

    Δύο χρόνια αργότερα κερδίζει στις Κάννες το βραβείο α΄ γυναικείου ρόλου για την ταινία «Μask».Οσο για το πολυπόθητο Οσκαρ,θα το κρατήσει χάρη στην ερμηνεία της στην ταινία «Κάτω από τη λάμψη του φεγγαριού» τουΝόρμαν Τζιούισον.

    Οι φήμες για τις δεκάδες πλαστικές εγχειρήσεις ήδη οργιάζουν.Η αφαίρεση γομφίων για να αποκτήσει τα απαραίτητα μήλα και «βαθουλώματα» στα μάγουλα και η αφαίρεση πλευρών έτσι ώστε η μέση να γίνει μικρότερη είναι οι πιο ακραίες από τις επεμβάσεις που της καταλογίζουν ότι έχει κάνει προκειμένου να γίνει πιο «εμπορεύσιμη». Μνημειώδεις παραμένουν οι εμφανίσεις της στις τελετές των Οσκαρ,με τις ενδυματολογικές προτιμήσεις της να σοκάρουν το συντηρητικό Χόλιγουντ,ενώ οι σχέσεις της με πολύ μικρότερους άνδρες τροφοδοτούν μονίμως τις στήλες των κουτσομπολίστικων περιοδικών.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Πολιτισμός