• Αναζήτηση
  • Στα πράγματα

    «Αύξηση πωλήσεων παρά τη συρρίκνωση της αγοράς»

    Με επενδύσεις σε ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό «οχυρώνεται» απέναντι στην κρίση η ελληνική αγορά λογισμικού. Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Data Communication κ. Π. Βασιλειάδης μιλώντας στο «Βήμα», «προσπαθούμε ώστε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διαθέτουμεκυρίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες που έχει δημιουργήσει η κρίση και να είναι ανταγωνιστικά ως προς την τιμή».

    ΓΕΡ ΖΩΤΟΣ

    Με επενδύσεις σε ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό «οχυρώνεται» απέναντι στην κρίση η ελληνική αγορά λογισμικού. Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Data Communication κ. Π. Βασιλειάδης μιλώντας στο «Βήμα», «προσπαθούμε ώστε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διαθέτουμεκυρίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες που έχει δημιουργήσει η κρίση και να είναι ανταγωνιστικά ως προς την τιμή».

    – Πώς σχεδιάζετε να αντιμετωπίσετε την κρίση την επόμενη χρονιά, η οποία προβλέπεται ίσως η δυσκολότερη;

    «Παρά την κρίση, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας προχωρώντας σε προσλήψεις και εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους μας. Επίσης, προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας με γνώμονα τις ανάγκες των επιχειρήσεων έτσι όπως αυτές διαμορφώνονται στο νέο οικονομικό περιβάλλον. Δεν περιοριζόμαστε όμως μόνο στα υπάρχοντα προϊόντα, αλλά αναπτύσσουμε και νέα για να μπορέσουμε να καλύψουμε ευρύτερα την αγορά. Προσανατολιζόμαστε επίσης στην επέκταση των συνεργασιών μας με εταιρείες που διακρίνονται για την τεχνολογία με τα εξειδικευμένα προϊόντα τους».

    – Ποια ήταν η πορεία σας την προηγούμενη χρήση, στην οποία είχαμε τις πρώτες αναταράξεις στον κλάδο της πληροφορικής;

    «Τη χρονιά που πέρασε καταφέραμεσε εξαιρετικά αντίξοες οικονομικές συνθήκες να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Οι θετικοί ρυθμοί της εταιρείας θεωρούμε ότι είναι αποτέλεσμα των στρατηγικών επιλογών της διοίκησης, της ανάπτυξης και προώθησης νέων προϊόντων στην αγορά, της προσαρμογής στο περιβάλλον όπως αυτό διαμορφώνεται και στις καλές σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας. Φυσικά, αυτή η εικόνα επηρεάστηκε από την οικονομική συγκυρία και από την καθυστέρηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Πάντως, επιτύχαμε σημαντικούς στόχους, όπωςη εμβάθυνση της συνεργασίας μας με τη Μicrosoft. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι επιτύχαμε αύξηση των πωλήσεων σε μια χρονιά όπου η αγορά συρρικνώνεται».

    – Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου λογισμικού που προτείνετε και σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται; «Το ΙnnovΕra 4 Αll απευθύνεται στις μικρές και μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις με έως δέκα χρήστες,δίνοντας μια νέα επιλογή που ως σήμερα έλειπε. Ενα πολυεθνικό ΕRΡ με ελληνική γνώση, που εγκαθίσταται γρήγορα και προσφέρεται σε ασυναγώνιστη τιμή. Καλύπτει όλες τις συνήθεις ανάγκες μιας επιχείρησης αναφορικά με τη διαχείριση πελατών, προμηθευτών, ειδών, αποθηκών, αγορών, πωλήσεων, εισπράξεων, πληρωμών, λογιστικής. Προσφέρεται σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές για κάθε επιχείρηση, με δύο εναλλακτικά μοντέλα διάθεσης:αγορά ή ενοικίαση».

    Οικονομία